2016年12月11日 星期日

本地一天遊之學校外判旅行團

相隔25年,再一次踏足呢個操場等去旅行,不過今次就係同台灣女生及幸男一齊去,當年點會諗到我會同太座及愛兒一齊企係呢個每天都要集隊既操場?
尖東落旅遊巴,行去第一個景點-廸士尼主題奇幻館,咁啱撞到Harley車隊結集,仲要有一個車手著埋聖誕老人衫添.
幸男好似唔太投入,要媽媽陪至有心情影相。
大多數人都會以鯊魚作主題,但幸男偏偏要同nemo魚合照……………
見到相熟既復仇者聯盟,幸男隨即螎入場景擺post。
幸男見到黑武士,就知道要揸激光劍(但有點敷衍)。
午飯前係樓下既噴水池影相,幸男聲稱剛太眼訓,故無心情影相。
酒樓食過團體午餐後,坐旅遊巴去西九文化區。落車行到去草地見係準備大合照,我地影完至發現唔係幸男所屬既班别,黎緊果張至係。見大會只以手機為大家合照,於是我用A7為幸男影番張像數大一點既合照。
把握到時機,同昔日數學及體育老師合照,鄺sir依舊喜愛運動jacket。
草地範圍唔算好大(可能我去慣元朗公園),不少訪客帶備蓆墊或小帳幕,方便野餐及休憩。
傳聞中有音樂表演,但只見有搭器材但唔見表演者.香港咁熱,有幾多個可以係烈日當空下表演?我諗大會設定黃昏或晚間時段會比較適合,最好附近有埋輕食既攤位,而唔係齋賣汽水雪糕零食(我地係小賣店買咗杯裝雪糕食).
支持本地創作,買咗個新春掛飾,唔見地面有線材,睇黎只可現金交易.
最後既景點係過對海既大潭郊野公園,落車位置可以遠望水壩.
沿途有不少石橋貫穿水塘,郊遊人仕都會駐足影相留念.以智能電話相機影相既遊人抱怨説:“0衣,個様咁黑既?”,呢一刻我安慰地檢視以閃燈補光既照片。雖然與肉眼望既影像仍有少許分别,但總叫唔會煞風景。
小朋友們結伴返回集合地點,雖然一齊合照,但眼神卻好唔一致.

PS:K1.K2,K3,P1,今次應該係最後一次有家長陪同既學校旅行,雖然每次我都想逃避,但慶幸無一次成功.