2016年12月3日 星期六

崇真書友Early Bird聖誕聚餐@NEVER TOO LATE

今晚約咗崇真書友一齊係元朗既NEVER TOO LATE預食聖誕聚餐,其實之前都想黎試吓,只係搵唔到機會(陪老豆覆診果次又未開門).
店內既啤酒選擇唔多,生啤都好似只係得呢款,但又幾好飲喎~
會考班畢業後20年,小伙子們都熟成了~
耳背傷患仍困擾我,唯有再戴番隱形眼鏡,始終睇唔慣自己個樣.
忌廉汁煮藍貝,個汁真係好正,流質得黎好夠味同滑,唔會係又稠又滯口.
沒有雜錦麵包籃,只有切片法包.我就無咩所謂,反正我鍾意食法包.
叫咗兩款沙津,呢個蕃茄配水牛芝士既配搭唔錯.
法式海鮮鍋,有龍蝦,虎蝦,鱸魚,蜆,藍貝,真係包羅萬有,可惜David不能享用.
搵職員幫忙影大合照,全auto下,效果未如理想,下次都係自己加埋flash試完setting至交託。
燒春鷄,嫩滑雞肉,為David是日主要肉食。
平時食開既ribs都係較乾身,呢碟燒豬肋骨就唔同嘞,咬落去仲有肉汁,伴碟既橙肉沙律平衡濃味既舌尖。
原本諗住散叫一碟鱸魚俾David,但伴碟既貝殻類食材打亂了如意算盤………
海膽三文魚子意粉,非常啱我口味。埋單每人夾3百幾蚊,價錢合理,味道及選擇都比outback優勝,比Tong's相宜。
意猶未盡,諗住搵個地方飲多一round,貪呢度酒精及非酒精特飲都有,飲點知等咗好耐都無大枱俾我地六位。其實衹要職員肯調動已入座既客人就可以騰出大枱,可惜店員無意安排……
結果大家去咗附近既B仔食糖水兼雜食,繼續男人既交流聚會。平日各有各忙,尤其係身兼父職既大家,好難得可以偷擠出時間出黎見面。對上一次聚餐應該係舊年農暦新年係我屋企食盆菜,希望新年可以bbq。

PS:慶幸大家都住係同區,不論大小聯誼都方便