2017年6月19日 星期一

平電腦產品=差售後服務

原本今日約咗出觀塘check車,但天氣不穩,朝早就打去車行取消,改為搭巴士出深水埗搵小歌仔聚舊兼整平板電腦.
同地膽一齊試L Place Cafe,我就點咗個車打芝士忌廉煙鴨胸意大利飯。
店內裝潢唔錯,我同小歌仔坐係近門口既高枱。工作地方不同了,但老朋友之間既話題總唔會少。
台電既維修代理鵬勃電子科技都幾up dup 吓,唐樓低層二樓,一入去得4張櫈。雖然部機係平,但無諗過售後服務咁差。職員阿嬸話我無鵬勃既保養證,我答當時零售店話憑正單就可以,但阿嬸堅持其公司政策。

我提議打去零售店,搵佢同店零售店溝通,阿嬸霸氣地拒絕,並話呢啲係你哋之間既瓜葛。零售店同我溝通後,叫我將個電話交俾維修代理職員,阿嬸勉為其難咁接過電話。

同小歌仔坐係櫈位等零售店覆,收到電話問單據上之資料,再等覆。有點不耐煩,再打去零售店查詢,接電既職員都顯得不耐煩,答同事跟進緊。我表示我身處維修代理舖位,零售店職員才意會我既處境。

再等多一陣,維修代理阿嬸叫我行埋櫃枱,話只會幫我整呢一次,反正保養期快到(七月尾)。維修期要4至5星期(因要拎番大陸廠整),又話自己話唔到事,話唔到就當初咪咁霸氣丫!
PS:夜晚安在家中,享用台灣女生主理既晚餐。希望星期四會好天,可以如期出觀塘 check 車。
另外,以WhatsApp約網店賣家於地鐵站交收成功,搞到自己都心郁郁想揀一款買俾自己。