2018年8月25日 星期六

第三代坐騎:TMAX 530 DX

十二點前,趕得切去太子萬里達攞車。太耐無買車,兼且上次以上會形式買車,完全唔記得要準備現金俾尾數兼其他雜費(行車證及布冚),搞到要行去附近既櫃員機㩒錢。行番去車行時,已見到愛駒安放係店外,當然忍唔住用手機影吓相先。
其實呢次係我第一次見到實物,好有古時憑相揀老婆既感覺。由於TMAX存貨量少兼搶手,客人只可以訂購形式買車,無法係車行睇陳列(陳列車都會好快賣出)。消光藍既主色,帶一點紫藍調。粗獷外型之中,亦帶有精細既線條美,婉如著上修身剪裁恤衫既大塊頭。
由於要等安裝椅背,先去搵地方食飯,無意中搵到間新開既泰式食店,計埋凍飲成$69。
見仲有時間,去埋花墟既GIT攞訂購既幸男專用頭盔(細碼J.O系列)。
果然係啱啱運到香港,24/7至出廠咋~明知電單車收納格無法容納紙箱,所以只係孭住個頭盔走人。
原定跟住google map語音導航去加德仕大坑東站入油,點知一個前200米右轉既落差,令我迷路至楓樹街......得一格夠行30公里既油,情況令人著急,幸好見到南昌邨,安心走上相熟西九公路歸家,成功捱到老家油站。
闊座墊兼座高800mm(雙腳落地模式,只可以前掌觸地),加上近個半月既真空期,令我有P牌新手上路既緊張感。50:50既車重分佈,15吋鈴配上800mm之座高,530cc雙氣缸既推動力,調製出優越既操控感,重拾學棍波車時既感知。新搭擋無視汀九之夏日橫風,於公路上一直安穩疾走~
與二輪立下契約,直至體力不支的一天。上一代坐騎與我夥拍了12年,如TMAX 530 DX可以走12年的話,屆時我會係一個50歲既銀髮族~
後座椅背,除咗添加一分休閒風,亦給乘客一份安全感。本人好喜歡車尾燈之分離佈局,以及獠牙式白光頭燈。
KEYLESS系統之外,把手上仲有唔少制鈕,真係要花點時間去摸索及牢記。尤其係店員叮囑我,記得泊車後按"off"鈕,並確定TFT屏幕關閉,否則一至兩個鐘就搾乾電池......
以往可於座墊前方爭取落腳停車既空間,但新羊座墊最前端係硬身車殼,一唔醒起就"un"中.........
車冚唔係舤布料,所以輕身兼摺埋都無咁佔位置。起初仲擔心是否啱有椅背既車款,結果都係非常匹配
頭盔專用既櫃間,卒之齊晒一家三口。
另外購買既行李袋(龍骨位之上)未能收納J Cruise,但順利容納幸男既細碼J.O。
SKYWAVE 250SS座位下既收納空間能吞下兩個全面型頭盔兼布冚,但TMAX 530 DX就少了一個全面型頭盔。平日外出補給日用品,唯有用埋放唔到大人頭盔既行李袋~
PS:晏晝入完油,兜咗去新墟睇幸男踼波,順便向幸男介紹新坐騎