2022年8月2日 星期二

久違了的太陽計劃

10點半係燊光會合大隊食早餐同買多少少糧水,就上GOGOVAN去深水灣。
34度下既星期一,無gogovan司機所講既"噚日好多後生女"既蹤影,泳客亦唔多,以長者及一家大細為主。
台灣女生之前買咗個沙灘篷,今次俾我帶埋黎作行裝遮蔭。
耐無游水,所以先負責看管物資,並為第一梯隊影相(可惜只係得SHARP R6)。
以前放假或早更之後都會約同事去沙灘,昔日既後輩已係中一學生之父,慶幸尚有機會去沙灘HEA吓兼消暑。
對上一次游出浮台已係幾年前,前日至新都既屯門校服(初中幫襯至今)買泳鏡同泳褲,好開心仲可以游到出去(如果多啲女生係沙灘就更好)。其實我係淺水位置沿岸邊試游,有信心至搵康楠同占兄陪我游出去,多謝康楠為我影低達陣一刻。
五點就收檔沖身兼call車番入屯門食台式火鍋,港島區收工時間例塞下,我同嘉耀急到一落車就衝去廁所。
 PS:多謝占少既動漫電玩節既手信,毒T既size啱啱好~