2022年8月20日 星期六

Sortie

夜晚兩母子唔係屋企,卒之可以享用Me Time開PS4既ACE COMBAT 7。對上一次玩ACE COMBAT係第5集(PS2年代),雖然操控上無大分別,但久疏戰陣既我,要第三次至可以係第一關由C級轉為A級。一如已往,任務後既debriefing可以睇吓自己嘥咗時間係咩位。
畫面幾可亂真,SOUNDBAR更加令我投入度大增,REPLAY不單只係自戀,直情係睇戲咁睇~仲記得ACE COMBAT 6時代,滔爺俾咗部舊X BOX360過我打。幸男趁我去廁所時㩒著個START制,當我出到客廳時,畫面已經俯衝海面中(結果當然救唔切機)......
由於有中文字幕,無為意原來故事同世界觀係承接ACE COMBAT 5,簡真食正我條水(當年操到每關都係S級至心息)。是次心血來潮,絶對係TOP GUN:MAVERICK電影以及其機體DLC所致~
其實隻2019年既GAME係我上個半星期前出旺角同屯宿兄弟食前買(行均得地庫果間大舖有$279),但買咗無耐PS+就有跳樓價$97.8,咁就蝕咗近兩舊水.........
PS:雖然我都想留隻實體GAME作留念,但盒內既說明書已無當年既精美(只係得番張黑白色對摺既說明書)........