2022年8月5日 星期五

KENVOR T3:代理保養,有等於無

3月份買入既KENVOR T3乾濕吸拖機,唔夠半年就手柄位散開。話晒係行貨包半年保養,於是尋日打去店舖問代理電話查詢,職員答我轉頭覆,轉頭就店舖職員叫我影幾張相SEND俾佢,轉交俾代埋跟進。
今日代理託店舖職員經whatsapp答話要成千蚊(機價至1799)!我打俾店舖職員話咁行貨收貴啲既保養係呃人,結果店員whatsapp覆代理提出補$1160當維修費,換部全新既另一型號T6(原價$1999) 。代理仲要經店舖職員講呢啲係人為因素引致,大佬呀,擺明係質量既問題喇,唔通買番黎一個月至用一次?固定既螺絲釘根本無法作固定,懷疑膠料渣,不勝負荷而滑牙,導致鬆脫。
其實連接主機同手柄棍位都有固定部件鬆脫,手拉同推時都會有虛位,更莫講打側轉動..........
消費者俾多少少錢買行貨都只係保養安心,如果無既話憑咩收貴啲?倒不如只賣水貨,只包頭7日保用就算!!!而家叫我補錢出過第二款,到時有壞又叫我再補錢去買另一型號?代理唔直接同個客講,只係經分銷店職員代話,我覺得擺明夾死分銷商,兼陷分銷店於不義!!(好似佢哋係呃客買假行貨)

PS:奉勸準KENVOR產品消費者自求多褔見,到唔好當行貨保養係真。