2008年9月12日 星期五

沙田飲食購物團

 今日同台灣女生出沙田,一落車就係pacific coffee食tea,分一件new york cheese cake黎食.
之後我地行商場,係家品部見到呢條咁特別既毛巾~我地繼續四圍行,人家執咗條特價長身裙,我就係ice fire執咗條六五折既短褲.
跟住再係mizuno檔口買咗件特價magic dry既跑步衫,同一條正價跑步褲(百三蚊).本來睇中既黑底藍邊既跑褲無碼,連第二志願既黃色邊都無碼,唯有買紅色邊.....

最後仲買咗對半價既clarks番工皮鞋,仲話有active air添,雖然要成六舊水,但番工企咁耐,就真係要著好少少既~
滿載而歸,同台灣女生係food court度買串燒雞翼,鹿兒島和牛,豬腩肉,燒墨魚丸,買埋mos burger期間限度既吉列蝦包,咁就係我地既大集會晚餐.
齋買個包都要廿二蚊,不過就真係幾好味,有係北海道既快餐店既新鮮口感.
我既餐飲係kirin既秋味期間限定啤酒,串燒加啤酒,十足日式居酒屋咁~~~