2008年9月5日 星期五

唔送外賣,咁你又派傳單?!

今晚台灣女生既中學同學黎家訪,見之前pizza box派外賣宣單,於是一心叫外賣pizza唔駛煩(順便睇吓pizza hut好食啲定係佢好食啲).
點知夜晚打去落order時,姐仔竟然話地方太遠,唔會送外賣."慶"過辣雞既我話"唔送外賣咁你地又派宣單!?"
"唔好意思呀........"
"咁你最遠送到去邊呀?"
"ea.............你等陣............." "最遠送到去青x圍........."
"咁係油站度交收得唔得呀?"(竟然係送去我老家)
"ea..........唔好意思呀,我地通常係村口牌坊交收...."
"好呀,就晒你囉"(由於太嬲,語氣好差)
跟住就交個電話俾台灣女生落order,約一個鐘後,外賣速遞員話開始出車.我騎住羊仔,去到村口牌坊見無人,唯有等.
點知速遞員打電話黎話係油站隔離既牌坊,果個牌坊係寫住<麥x圍>,點會去咗果度架............
騎羊走多20米,以閃頭燈向速遞員示意.一副唔老黎既表情落車簽咭兼收貨,速遞員火速開綿羊仔走人,而我安頓好啲嘢食,就接力做外賣速遞員.......
ps:評價-味道一般,服務不週