2008年9月8日 星期一

Ocean Park

今日約咗小歌仔10:00係金鐘等,因為我同台灣女生以及小歌仔一齊去海洋公園散心.可能係閒日關係,場內都唔係太多人,我地睇完海獅,上埋海洋摩天塔,就去中華鱘館,睇吓佔據咗鯊魚館既活化石.
太陽猛烈,年紀又大,行咗無耐就要坐底食晏(高熱量餐),人家仲特意叫咗隻雞脾添~
 跟住我地就行海洋館,見到有條魔鬼魚游出水面,好似好八卦咁.
被逼遷既鯊魚,係水底近玻璃處"僕"係度唔郁,好似係唔開心要同其他海洋生物一齊迫咁~~
我同小歌仔都係第一次去水母館,人家之前同大學書友黎過.係燈光效果下,啲水母變得好靚,唔怪得個館叫"水母萬花筒".
全日既重頭戲,就係黎睇呢兩個百厭得黎又好得意既熊貓小朋友-盈盈,樂樂.
私家水池浸身降溫,佢地既天職好似係食,玩,訓.起初唔知點解佢地係咁"艾"係牆邊,原來佢地係等職員開門俾佢地入去睡房,真係好心水清,知道午睡時間.
海洋劇場仍舊座滿人,但而家既表演只係得海豚,共廿分鐘演出.人家都話無佢三年前咁好睇,但係我心目中,海豚同海獅點都係無當年殺人鯨海威咁殺食~~~行多陣,玩埋飛天鞦韆,同七彩昇空天地(熱氣球),我地已經好攰搭車走人.
夜晚係尖沙咀既有骨氣開餐,為咗等埋卓敏,我地由六點三坐咗一個鐘至oder湯底同配料.因為限時兩個鐘,而我地又唔想再搵地方坐住等,唯有好賴皮咁同哥仔講話可唔可以坐住黎等埋個朋友至計時,反正佢地有枱多嘛.
希望小歌仔唔會覺得今日太悶同太hea啦,生日快樂~
ps:仲記唔記得當年海洋公園既廣告歌點唱?