2008年9月26日 星期五

家常便飯

台灣女生為咗提升我既胃口,以免日漸消瘦,今晚特意下厨,等我可以安在家中,舒舒服服咁攝取營養.咁啱係百佳買蟹時竊聽阿姐話白蝦減價,於是今晚以海鮮為主題.結果食咗好多, 兼開埋罐啤酒飲
食飽之後就打晏晝買番黎既disater-day of crisis,雖然畫面唔及xbox360同ps3,但集射擊,拯救,逃生,電影式冒險於一game,確實令我繼mario kart後再度投入Wii機既懷抱.獨特既體感玩法,令投入度大增~

可惜玩完個序章就load 唔到隻game,吊癮.......唯有聽日碰運氣騎羊兜去睇吓有無得換過隻啦....
ps:有位朋友擔心我女人唔會煮飯俾我食,睇黎呢位朋友可以少擔心呢~~~~~