2012年10月11日 星期四

香港老飯店

今日上完PRCC,搭地鐵去尖沙咀會合台灣女生,一齊去美麗華既香港老飯店食大閘蟹餐.我地都係見電視有賣"鬼鼠"廣告(一分鐘左右,旁白超快)至知呢間食店有得食大閘蟹餐. 
開蟹既阿姐都話隻蟹好大好靚,望落又真係大隻過夜上海個啲既.
一"搣"開就知龍與鳳,啲蟹膏多都好似流沙奶王包咁流出黎.味道都真係好食過係夜上海食個次.
其他菜式都算大碟,味道唔錯,絶非重量不重質.
門外既餐牌寫係葱爆羊肉,但枱上既餐牌話係牛肉,結果送上枱面既都係牛肉.
套餐無飯同麵,我諗菜肉水餃就當係飯同麵用黎填肚.
壓軸既係蟹粉小籠包,可惜係每人一隻,可以的話我想用水餃黎換多一隻黎食. 
好多上海餐廳都係套餐包高力豆沙,其實豆沙窩餅係咪較低檔所以唔入流?定係豆沙窩飯好難做細份呢? 
結果我哋係食唔晒,要攞外賣盒打包走,豆苗同牛肉都食剩近一半份量.計埋茶位加一,埋單$1030,都算值回票價.
PS:係尖沙咀等人家時,係K11既MIRABELL買咗兩對特價鞋,$853就有皮靴同輕便鞋啦~
售貨員話公司唔再做SALEM呢個品牌,所以清貨大減價,全線得呢間分店做散貨.諗番起黎,屯門間Mirabell又真係唔見仲有salem既鞋賣.其實我都幾鍾意Salem既鞋款,遲啲都唔知去邊度搵黎買添......