2012年10月2日 星期二

三十三歲生日

今日生日特意放低幸男係外母屋企,同台灣女生出咗去尖沙咀行街.無平時咁趕時間,我哋可以行吓商場睇吓衫褲,我都有收穫(2條特價褲),而人家就有頂羊毛帽.夜晚去咗夜上海食飯,本來想搵過第二間食大閘蟹,但人家話話唔係間間有套餐叫.侍應見我哋一袋二袋, 以為我吔係遊客,係咁用英文同我地講嘢... 
套餐同之前一樣,只係蟹粉翅轉咗做蟹粉燕窩,可能係響應環保無翅文化.人家依舊食得開心,燕窩嘛~
其實往年都係人家生日至出去食大閘蟹,而我生日就係屋等人家煮住家飯我食,係屋企HEA吓.今年既變陣係因為聽日要帶幸男去海洋公園,無得二人世界.
兩個人可以出行街食飯已經好好,平時要番工兼一齊湊幸男,一日裡面真正既交談真係唔多.
窗邊二人枱,望街景,好似三年都係,只係前後枱.
人家讚呢個蟹粉蟹蓋,次之都係咁好食,我就都係懷念之前既蟹粉翅多啲.......
蟹粉小籠包可以每人兩隻就好了,每味都係細碟細碟咁上,次次黎食都驚食唔飽. 
但食到甜品高力豆沙,就會覺得啱啱好,唔會空住個肚又唔係頂住個肚咁走人
PS:買咗支新鏡,特意叫人家出商場外露台影相,效果比舊KIT鏡好,美中不足係個燈柱好似係叮噹法寶"竹蜻蜓"咁.........