2012年12月30日 星期日

有理說不清

 今日騎羊送台灣女生去外母樓下接幸男去同事既聖誕PARTY,玩完就送番黎交收,因為做冬食飯鬧翻後,關係持續疆化.長輩係要尊重,但當持老賣老時,就另當別論.加上早幾日外母拖住幸男係樓下迎面見到我哋正準備去攞車番晏時,視而不見,一直拖住幸男向前走,確實令人感到咩叫"長輩大晒,就算係錯都唔應該出口話"既歪理. 
"退一步,海濶天空",但有時真係退無可退,做人唔可以無底線吧!平時既忍讓與遷就,已變成應份,表示不滿反而係不敬,因老人家仆心仆命將佢覺得"最好既方法"黎湊孫.前輩大VICKY曾經講過,兩口子生活好簡單,有咗小朋友就多磨擦,但我無諗過磨擦唔單只兩公婆之間,更有周遭既因素.

有小朋友應該係一件開心既事,但而家好似係俾人扼住喉嚨咁牵制著,一句"我俾番鎖匙你,以後都唔上你哋屋企",難度要番早更前天未光就係輕鐵站交收個兩歲未訓夠既小朋友?一句"你自己安排吧",就可以抵擋住所謂"最鍚個孫"既空談?當年計劃生育時,一句"得喇,我會配合你哋,你哋話點未點囉,我以前就無人幫啫,而家你哋有我嘛~",為何會"配合"變質成"主導"?

放聖誕假既幸男,理應安在家中,外婆上門探望同照顧,而剛番完早班既人家就幫幸男換衫準備出門,而派對後幸男直接番屋企休息.事實係由剛挨完夜班既我,載住人家前來接幸男,人家因翌日要番早番夜而漏夜趕番黎交收幸男俾外婆.