2012年12月26日 星期三

BOXING DAY買禮物

今日同台灣女生帶幸男出市中心食MOS BURGER後,就帶幸男去玩具反斗城揀聖誕禮物,可惜無巴斯光年賣,唔知係咪聖誕旺季俾家長買晒.....
跟住我哋一家搭輕鐵去元朗舊玩具店,係對正小巴站個間(之前買過THOMAS火車路軌)為幸男揀咗個THOMAS碼頭套裝,火車會上船行過透明藍既海洋路軌,好特別.
我哋再去埋近郵局個間玩具店,搵到巴斯光年賣,但一款係有槍,一款係無槍.正當諗緊買邊個好時,後方傳黎一把低沉既聲線,話無槍個款係跟足電影裡既包裝,紙盒係太空船,兼有證書.我同人家回頭一望,原來係店員為我哋講解,而唔係其他客人搭訕.我問幸男鍾唔鍾意巴斯,幸男答"好貴哦",應該係之前人家係市中心玩具反斗城時同幸男咁講過,所以記得.我哋再問幸男,幸男話要火車,可能係以為只可二揀一,結果我地要解釋話火車已買,要多個巴斯好唔好.我當年都無錢買隻巴斯光年俾自己,無諗過幸男兩歲人仔就有...見幸男一袋二袋,於是叫幸男係玩具店門外笑住黎影相留念,樣子真係好得意. 
一人買一份禮物俾幸男,任務完成,有啲肚餓,去咗勝利牛丸食嘢坐吓,無諗過人家係食牛丸既........對上一次黎都係中五暑假同初戀情人黎食嘢,當時已係高消費活動.
幸男唔啱牛丸,於是又開番個星星餅黎享用,話晒都過晒平時既下午茶時間兼午睡時間嘛~
上咗輕鐵無耐,幸男就訓著,落車時都未醒,辛苦人家要抱住幸男行番屋企(諗起自己細個都會係巴士裡,趴係老豆大髀上訓).
將新買既禮物放係聖誕樹下,連同學校送個份,好似好大陣容咁,其實只係棵樹細啫.今年無時間帶幸男出去尖沙咀睇燈飾同商場大型聖誕陳設,希望幸男喜歡呢個聖誕.