2013年8月3日 星期六

區內親子日


今日同台灣女生帶幸男去V CITY食晏兼行街,雖然無想像中咁多人,但我哋都好快就揀定食日式咖哩.


食品都偏貴,一個咖哩吉列豬扒奄列飯,唔包飲品都要一舊水....味道又真係唔錯既,奄列又夠滑,份量對我黎講就啱啱好,大食既朋友就可能要再叫小食.

食到中途我去蔡意橋站坐德輝車番屋企抬我書房張梳化床上車,再坐順風車番新墟會合行緊V CITY既人家同幸男.新商號無咩係我心水品牌,反而人家就多心儀店舖進駐屯門.


幸男仲有兩日就開始要番暑期班,因為想俾佢適應上午班既生活.幸男唔鍾意搭校巴,我同台灣女生又唔太放心三歲自己搭校巴,所以辛苦我地要早起身送番學.

              

夜晚一家三口番老家黐餐,嫲嫲整蠱幸男,俾咗條公主裙佢著.起初幸男都不以為然,後來就好著急咁話要除咗佢~