2013年8月7日 星期三

太空館-全天域電影



一家三口係藍地食過晏晝,就搭西鐵出尖沙咀太空館.呢次係幸男第一次入太空館,以前中學時代我就不時同師傅一齊出黎睇全天域電影.


為迎合幸男既喜好,特意剔除"北極熊心",揀咗以海洋為主題既"珊瑚礁".


好在之前上網訂咗飛,如果今日WALK IN至排隊買飛的話,一定無位兼失望而回,俾多$21手續費都係值得及必需的.



片長38分鐘,幸男睇到一半就俾水母陣同催眠背景音樂(身為大人既父母都差啲唔夠定力)送入夢鄉....散場帶幸男行番去海港城LCX食嘢.途經鐘樓停低影吓相.天真既小朋友,表情最為自然,大人反而難做到.


未行到入室內,突然落雨.當眾人都趕住避雨之際,我就用相機影低特別既一幕.可惜相機輸出既像數唔高,未能突顯隨風飄落既細雨.


入到LCX既STRAWBERRY FOREVER坐低時,窗外出現雨後陽光既副產品-彩虹!店內各人都以手機影相,連侍應生都企近窗邊影相,完全無怕羞.


人家幫幸男點咗至愛既士多啤梨忌廉蛋糕,幸男依舊先攻陷士多啤梨,再追擊忌廉同蛋糕,仲有伴碟既士多啤梨醬汁.


我就點咗個芝士煙肉焗薯皮,人家就食士多啤梨吉士千層酥.


人家叫咗杯士多啤梨茶,而我就揀凍焦糖咖啡,因為我唔太好士多啤梨,係店內既異族.


幸男飲既係士多啤梨蘋果汁,成杯飲晒,睇黎應該好啱口味.......我第一次惠顧該店,雖然我唔食士多啤梨,但餐牌都可以照顧到我呢類異族.味道唔錯,下次一家三口出尖沙咀行街,都可以再黎下午茶.


食飽之後,我哋行咗入去"橡實共和國"影相,我忍唔住買咗條$70既天空之城手巾.......



行過FRED PERRY見有特價.有頂帽DISPLAY幾靚,試過又啱SIZE,可惜只得DISPLAY一頂.原價要成千蚊,特價都要七舊水.見舊個頂係ICE FIRE買都要三舊水,唯有當個款同色同料(麻)特別,買俾自己夏天戴.人家都係店內買咗對特價輕便鞋SNEAKER($360),跟住大家就搭西鐵轉輕鐵番老家黐餐.