2015年7月7日 星期二

愛機夢碎.....千值練METAMOR FORCE超獸機神-斷空我

今日應代理公司既建議,將品質有問題既千值練超獸機神,影下照片,並電郵至代理公司,以便向千值練公司反映及跟進.
真金白銀買既斷空我,慘變"斷檸咗".
當初千值練發表作品超獸機神時,我真的很開心.第一,心愛動畫機械人再次商品化,仲要係完全變形合體;第二,新既外型修定,係TV版與電影版之平衡美學;第三,可動性遠超BANDAI十多年前既超合金魂GX-13超獸機神,全手指可動.
正所謂"希望愈大,失望愈大",原本只係失落於鷹戰機未如BANDAI版般精細,以及人型態較簡陋兼雙腳較短;獅戰車及豹戰車之拳頭没有較好既收納設計.無諗過QC咁差,辜負了苦等多年既我.好難得會有以超獸機神作主題既商品,有別於EVA,鐵甲萬能俠及其他熱門動畫機械人,呢間廠唔靚咪等下一間公司出囉....

網上討論區有不少對千值練METAMOR FORCE超獸機神之投訴,除咗象戰車之三重關節出事(我係其中一個案例),其次係獅戰車及豹戰車變形時會手臂關節因卡塞而斷開,鷹頭插位斷開,甚至象戰車大腿斷裂.....

我唔想信prototype已存在以上既問題,千值練公司還會照樣大量生產,相信係大陸廠房生產時出錯或品質監控不足,以引致是次大型事故.謹盼代理跟進回收有望,不然的話,我就真金白銀買爛貨.............