2015年8月15日 星期六

水災

朝早番工後開始落大雨,食早餐時天文台已發出紅雨警號,鄰居們既手機群組,文字及相片信息響過不停.
樓上鄰居實時報導最新情勢,真的很令人憂心...以往都試過上游沖晒啲樹葉同枯枝,冚住地面既去水渠蓋位,導至水浸,我要間住水以硬膠地板擦去清走淤塞物,但今日我要番工,隔離地下既鄰居未能成功清除汙塞物.......
鄰居報危,於是緊急補鐘飛的番屋企聯手抗洪.台灣女生接電話時才發現水浸入客廳,水浸至公家地台,經側門入樓梯口位,再入士多房及客廳.人家出花園攞手拉地拖及水桶,阻止水流經側門灌入.

澗住水黎同四哥(樓上鄰居)及菲爸(隔離地下)一齊清理淤塞物,當第一個去水位清理後,公家地台既水浸開始消退.第二同第三個去水渠位都清理好後,水位高至膝蓋既河道變回普通行人路.

搞完室外,再會合人家清埋室內.我入士多房將浸濕既物件搬出,順便執士多房,用威露仕開水抺好士多房地板.用毛巾抺乾透後,才將抺乾或未曾浸濕之物品放回士多房,幸好士多房水浸唔過地腳線,牆壁未受大影響.

力抗洪水,清理士多房,食埋人家煮過既CP雲吞配即食麵,已經好攰,沖個涼就訓咗一個鐘左右.起身就進行室內大清潔,吸塵拖地洗廁抺門........(反正點都要拖地板)
周身酸痛,夜晚番老家黐餐,幸男入咗房(我以前間房),享用嫲嫲陳設既書枱,試玩爺爺準備既THOMAS玩具.
淸理室內時,幸男扭計話要出客廳玩,忙累透既我忍唔住訓示幸男.幸好外母中午上門照顧幸男既午餐,好讓人家可以配合我一齊工作.

八月好像是一個大交叉,犯太歲兼諸事不順都集合於八月浮現..........