2015年8月10日 星期一

老豆生日

今日老豆農曆生日,一如已往,一家人三代同堂係容龍食晚飯.
兩父子合照,老豆廿六歲就睇住我大,咁就望咗36年了.
我同老媽約咗四點半係新墟街市一齊買海鮮,之後老媽上的士番屋企梳洗妝身,我就自行騎羊.我同人家及幸男七點CALL的士接埋老爺奶奶去容龍.
由於大佬健收工塞車,所以老媽話叫廚房起住菜黎等,心水清老媽話啲蝦少咗幾隻.....
砵酒桶蠔,非來料加工既菜色,由於蠔身大隻,所以要點兩桶至夠分.
原本諗住叫燒鵝,但由於幸男唔食,所以轉咗炸乳鴨.
唔知幸男成年之後,會否好似我咁,食乳鴨時勾起兒時三代同堂既回憶?
蟶子啖啖肉,食海鮮既不二之選.
呢條細鱗就出事了,蒸過龍,頭爆皮奀肉靭,老媽仲見到魚鰓都無清好.搵經理前來理論,第一次交涉後,我地原以為會補番一條魚俾我地,點知只係唔收來料加工錢.得知無魚補償後,再搵經理交涉,今次就免茶同95折兼送糖水.
幸好芝士焗龍蝦無出事,但好似芝士唔夠厚.埋單前叫糖水,阿姐話糖水送晒,於是又叫經理過黎,話佢當初送糖水係搵笨(根本就係枱枱都免費送),結果屈咗個椰王燉蛋白,供阿嫂享用.諗諗下都係蠢咗,應該同經理講免兩支自攜紅酒之開瓶費($80 X 2).
今年都係壽包代生日蛋糕,一家人大合照.希望老豆身體健康,笑口常開.
 除咗食飯慶祝,今朝出去荃灣攞番維修好既超獸機神番屋企,再騎羊去新墟凱都會合台灣女生及老豆一齊睇職業特工隊5:叛逆帝國.
劇情都係一向既風格,特工隊對付神秘惡勢力,其間不乏搞笑元素.電單車追逐特技唔錯,靚佬湯唔知仲有無(叫座力同體力)得拍落去呢?