2015年8月21日 星期五

千值練METAMOR FORCE超獸機神-斷空我(早買遲享受)

七月頭已買入千值練既超獸機神斷空我,但由於象機械人右肩三重關節斷裂,結果八月頭至收到代理既通知,才可以原盒拎上荃灣既代理公司維修.
上星期一去代理公司回收斷空我,當場試過關節運作正常後,番到屋企就一直存於盒內,尋日至拎出黎變成戰隊形態,今日至正式合體成斷空我!
加上飛行器背包及組合槍(機戰模式),原著上月球背部打無限帝國前哨機基地一幕重現.撇除QC問題(象機械人肩關節斷裂,獅及豹機械人上臂卡塞),本人很喜歡千值練既設定,尤其係合體模式.如要提出修正建議,象戰車型態可於腹部增設突出之機關,減少象戰車中空既感覺.另外獅及豹戰車之拳頭,如可以水平橫向配合反起既爪甲,美觀程度將大為提升.鷹機機可以再精細一點,重現機尾噴射器下方之腳掌,纖巧機翼及機底細節.畢竟是次千值練既整體設定較細,未能盡善盡美,但已比十多年BANDAI既設計精緻及突破.
Black Wing係緊隨斷空我既METAFORCE系列之產品,本人反而寄望往後會將超獸戰隊機地戰艦商品化.

動畫裡該基地THX1139可以變成龍型態,並從口發出“ガンドール炮”.

電影版中,斷空光牙劍就是由注滿“ガンドール炮”能量之終極強化斷空劍~

PS:如果鷹戰機出單一玩具,以較大既機體,去呈現複雜及完美既變型,相信會招來不少FANS既支持.