2015年8月3日 星期一

望道號LOGOS HOPE

今日番完夜,但晏晝就同台灣女生帶住幸男去尖沙咀,參觀海上圖書館之稱既望道號.行完HONG KONG RECORD,係海港城港威商場既露台為兩母子影合照,幸男話呢度好靚,好似去咗旅行咁.
泊係麗星郵輪隔離既就係望道號LOGOS HOPE,搵到個有利位置為幸男與海上圖晝館合照~好在有帶閃光,即使係背光都可以避免面燶.
先係上層排隊,落番樓梯以為就係直接上船,點知下層仲係打蛇餅.失望既幸男不禁苦情地說"點解咁既....."結果前前後後排咗成個鐘至上到船,幸男睇中咗呢本小木偶既填色故事書,我同人家都覺得幾特別.正值晚飯前既人流高峰期,除咗人多之外,俾錢都係迫滿人,結果我要叫人家帶幸男出去大堂等,我一人排隊.當到我去俾錢時才發現人家買完入場劵無俾番銀包我....."Sorry, I need to collect my wallet from my wife. I"ll be back in a minute"就擠過人群去大堂搵人家(船內手機收唔到信號).
錯過了下午茶時間,一落船人家就帶隊去食甜品補番個下午茶.
呢個成個熊仔樣既高知県苺氷り,盛惠$78.我同人家掛住影相(就黎熔嘛),幸男好心急要食,最後幸男都望過正面,唔知該士多啤梨甜品原來係熊仔造型.
我同人家點既係EXPRESSO雪糕,感覺似西班牙咖啡,但咖啡香味更為濃郁,正~
行番去一風堂享用晚餐,閒日唔太多人,等咗幾張枱就可以入座.期間限定既龍蝦拉麵,人家同幸男都鍾意食,雖然無西餐既龍蝦湯咁濃味,但配拉麵的話就啱啱好.
今日係辛苦啲,但可以為幸男既暑假帶多一點歡樂,都係心甘情願的.我常同人家講"我一世人無咩投資,咩都擺晒係你同幸男身上",可惜懶散既我未必係一個模範父親及先生.