2016年3月12日 星期六

幸男的星期六

星期六,幸男都要番幼稚園,因為幸男要為開放日幫手.課室內有主題遊戲,幸男就負責為參加者既遊戲劵蓋上印章,感覺有啲似圖書管理員.
幸男既班主任係K1班既老師,特意叫幸男與老師合照.
臨近開放日結束時間,幸男趕去自己上堂既課室玩音樂主題遊戲.
睇過校園短片,得知K3下半年會係為小學模式作準備.當初為幸男揀呢間幼稚園,一黎貪近外母家,二黎功課唔多.我同台灣女生都唔想小朋友太大壓力,可以盡情享受快樂童年,學校確實切合我們既期望.
名正言順係學校影相,最難得既人家影得似模似樣.
幸男帶我地去幼稚園附近平台既公園玩,呢款有啲似健身器材既SKY WALK.幸男對腳未夠長,尚未可以左右交替前後擺動,只能企定定影相.
一家三口去卓爾居既Pacific Coffee坐吓,幸男享受babycinno既香滑時刻,我亦樂得咖啡凍飲既閒情與思緒冷却.
番到屋企,誠邀幸男一齊為愛羊貼上新一年既行車證,以見證愛羊十年之辛勞服務.我仲記得初搬入黎住時,一歲多既幸男隔著玻璃窗,示意我要泊係簷篷下既位置(平日停泊愛羊既位置).
順道為幸男影咗好幾張電單車照,睇番呢張相時,幸男話記得爸爸有張結婚相係咁影,唔知幸男係特意模仿定係咁啱記起呢?