2016年3月27日 星期日

沾麵@赤橋


早更過後,晏晝騎羊同台灣女生去紅橋一間被廣泛報導既隱世日式麵店,門外有十多位食客於門外排隊等候.
職員出來點算排隊人數,並係龍尾放下汽水盆黎作截龍.幸好我同人家係尾二既客人,由排隊到入座約廿多分鐘,店舖面積不大,約能容納十個客人.
人家揀咗綠茶可樂,本人就覺得配搭怪怪的,店內並無啤酒出售.
我揀咗黑蒜油湯底,而人家揀咗海老湯.貪心之過,追加叉燒後既份量壓倒胃口一般既我,我同人家分享追加既叉燒,大家都係到好飽.70蚊咗右一碗麵,與市中心築地拉拉麵差不多價錢,雖然選擇較少兼供應有限,但勝在精品之作.下次要試吓拉麵食法,最好當然係帶幸男黎試啦~

PS:我同人家飽滯到同幸男睇完五點半場"功夫熊貓3"都未能回復胃口