2016年3月28日 星期一

伊呂波

特意出尖沙咀食飯,因為台灣女生係較早前book定今晚係伊呂波日式燒肉店食燒肉放題.
幸男愛吃日式燒肉,人家見facebook推廣伊呂波短期放題,於是訂定位兼re定假一齊出黎食餐好既.
放題分$298同$398,我地揀咗$398,可以點埋海鮮嘛~
被受推崇既壺浸牛胸外膜,試過真係會再叫多一份,味道及肉質既配搭係金舌及牛角未曾遇過的.
凍崩崩麵麵(冷麵)亦係幸男既喜愛食品,人家試過都話好食但有少少辣,睇黎幸男都開始接受微辣既口感.
放題唔包飲品,但燒肉豈能無凍飲呢?啤酒,蘋果汁,橙汁,乾杯!
限時90分鐘,要照顧小朋友,我地比其家成年食客既時間其實更少.
幸男好鍾意呢碟燒紫菜,結果前後食咗三碟!
芝士年糕非常特別,要叫多一家encore,幸男話要幫年糕掃上醬汁.職員要我地交枱時已比限時遲了十分鐘,我地於限時內已清枱上食材,只係未完成手上第二round飲品.
幸男一心要食甜品,經過一間日式雪糕店時,因要等位,故叫外賣於店外享用.
眼闊肚窄既幸男,未能完成牛奶軟雪糕,由我完成剩餘份量,並告誡幸男下次唔可以做"大嘥鬼".幸男之前病到無胃口,望落清瘦咗,而家胃口回復往昔,我同人家都少一份擔心.
"食完飯有一個任務,就係幫Andrew叔叔去買帽",幸男話"好呀",一家三口就去咗食店附近既帽店,代取Andrew留咗既batman帽.
行番去尖東海傍等巴士,掛住試影夜景,有巴士到都唔知(明明手機app話5分鐘,咁快既?),聽到幸男大叫"爸爸,有車啦",我先至邊收相機邊跑向巴士站.....