2017年10月4日 星期三

幸男,生日快樂!

晏晝同台灣女生一齊係市中心食晏,人家接幸男放學,我就去豐澤買RASONIC洗碗碟機.人家將幸男交俾正在等收據既我,自己就去攞生日蛋糕.一齊搭的士番屋企,攤好個陣就用腳架搭載相機,影番張家庭照(當然要影好幾張至數貨....).
上咗巴士無耐,幸男已經訓著咗,始終都係番咗成日學嘛~幸男上小學後既呢兩年生日,準備工夫都係唔夠時間,畢竟平日照顧兼跟功課同接送都花咗唔少時間.
我哋先去一風堂食晚餐,見餐牌有小童啤酒,於是叫咗支俾幸男,兩父子提早11年一齊飲啤酒~
幸男試過之後,話似蘋果味梳打,我都試過一啖,評價相若.
海膽冷麵,係就係好特別同好味,但價錢要成舊水兼且份量比較精巧.
咁啱店內搞緊名古屋名物-手羽先之推廣,大家都想回味一下名古屋旅行之味道.相比之下,都係唔及之前幫襯過既世界のちゃん. 
一口炸芝士,味道正常,表面較多油.
幸男食雞翼食得好滋味~
FROZEN BEER買一送一,人家都飲埋一份,不過飲咗一半就搵我接力.由於幸男食唔晒一碗拉麵,所以人家食埋幸男有剩既份兒.
食完飯,行去太空館攞埋3張預訂好既全天域電影既飛,幸男都話好睇同靚.唔知係咪睇得太多日本卡通,幸男話結尾果道歌好似係日文,睇番字幕又真係噃~~
家長帶領下,小朋友排隊玩拋圈遊戲,睇落有啲似嘉年華咁.
夜晚番安定既商場平台,因為幸男既同學約咗一齊玩燈籠.一大班小朋友,你追我逐就少不免.
無腳架輔助,嘗試影月光,效果當然唔太好,但總叫做好過自己部智能電話.
呢張合照有一點童黨既感覺,我亦親耳聽到男孩子們既傻話"邊個點點點(條件如著有公仔既衫),就係光之美少女".
細個時,公園既氹氹轉好大個,而家變咗迷你版(土地問題?).小朋友可以騎坐係上面,轉動時會經歷上下起伏.

幸男今日番學同咗老師講自己生日,午餐時間老師叫全班同學一齊為幸男齊生日歌.放學時,同學們已期待今晚既聚會.雖然今日都有點趕時間,但明日係假期,幸男都可以玩得盡興.
PS:係尖沙咀上巴士後一個站,見到老媽上車,咁啱又係出完街黎.
大眾書局優惠,除咗新出既<你的名字>藍光碟,連<言葉之庭>都買埋.
呢本被喻為香港地道版<深夜食堂>,希望可以觸動我既心靈~