2018年6月29日 星期五

數碼放羊

朝早十一點騎羊入到元朗,見至愛老闆未到,於是為愛羊影吓相尋日至發現其中一盞頭燈燒咗,臨急臨忙約師傅今日檔期。
一黎為咗行車安全,二黎今晚約咗人睇車,當然要換對新既頭燈,免得被壓價或嫌棄。
尋日下晝四點幾放post係易發車網,3個鐘內已有個人打黎查詢。

第一個人未約睇車,已經回價$7000.我覆佢同一網站有另一架年份及款式相若既車放$12000,點知佢答"果架擺咗好耐啦"。之後再一輪柴台説話,例如"400CC就一萬啫".雖然踩到無市場,但佢又心急約睇車(擺明有興趣,但一心壓價),結果我約佢下星期中睇車,兼回敬"我都係啱啱放啫,可能一星期後我減價呢?"

第二位查詢人仕比較正路,直接問我心中可讓步既價位,而佢既留牌紙即將到期,所以亦心急約睇車.佢想搵個中間地點,所以約我週日係深井附近睇車.
第三位詢問既人仕,只係電話問少少車輛保養既問題,就爽快約咗今晚睇車。放工騎羊趕往兆康西鐵站見面,原來佢由市區騎住初代HONDA FORZA入黎。見師兄係鍚車之人(車身企理),而且佢架車仲舊過我,直覺認為機會率高。望過車身兼車底,睇過原廠維修紀錄,試騎一圈,咁就回價兼簽寫買賣恊議(對方已準備好)及落訂。

傾談後得知師兄係老車手,已揸過5部綿羊,暫定兩星期後交收過戶。十二年前我係打去車行問收唔收愛羊之型號,再揸去車行俾老闆檢視及試車.今時今日,網上放賣更容易為座駕覓得知音~

PS:除咗直接電話查詢,原來而家仲興以whatsapp問價~~