2021年11月17日 星期三

擺酒14週年-扮去日本慶祝

今日係擺酒14週年紀念日,台灣女生係九月份已訂定區內既新店"道"食日式廚師發辦OMAKASE,所以收工後各自到餐廳集合~由於店門太簡約,行過咗都唔覺,結果要係人家既語音導航下兼行慢啲至入到門口。
十足溫泉旅館食晚飯,枱頭有張附有日子既菜單~
呢味前菜令我諗起蟹刺身,唔知再可以去日本時我幾多歲呢?
"魚肝"無想像中咁嚇人,一啖食晒唔覺腥。
北海道生蠔,諗起旅行係魚市場買蠔,即開即食~
愛媛既池魚,人家唔鍾意食有皮既刺身,但都食晒成塊。
醋鯖花魚,味道清新,但大份其實係日本邊忽?
宫城既鰹魚,平時係日式餐廳較少食到,多數只係鰹魚湯底......
(青森大間)大拖羅,師傅係你面前用火槍~
食客可以品嚐原味刺身與火炙口味。
近門口位有一小缸蟹仔,無諗過原來係燒物拼盤食材之一。
細隻殼薄,可以直接咬碎,無試過咁新鮮既佐酒小食。
日本老師傅帶住本地徒弟係客人面前即制每一道菜,上菜速度令我倆有大量時間放空。近門口坐咗一組食客,另一邊有兩位女仕。店員與徒弟為每道菜式作介紹,並為老師傅代翻譯~老師傅有隻私家杯(比客人用既大),不時於工序之間呷一大口,更會與客人敬酒~
日式大眼雞-喜之次,同北海道渡蜜月旅行一樣,唔識食腩位,結果俾師傅問我哋係咪條魚有咩問題?(我哋當然聽唔明,全靠職員翻譯)
昆布醬油汁煮北海道黑鮑,無話有金箔,咁上面果塊係mug?
帶子(北海道)、海帶、青瓜土佐酢漬,好醒胃既涼伴。
天麩羅大集燴有海鰻,花竹蝦,蕃薯,茗荷,青椒,但由於我哋唔食白子(魚睪丸),所以徒弟改咗紫蘇葉包吞拿魚蓉~
結尾既食事:日本蔥拖羅(長崎)飯只係一人一碗,但老師傅為慶祝結婚週年,特意泡製豪華魚生飯蛋糕~
店員驚訝是晚為14週年紀念,並幫嘗試自拍既我倆合照。
餐飯成兩個鐘,咪以為咁就可以走人,仲有個甜點拼生果(紅豆抹茶脆盒)殿後。
其實放工去咗相熟花店攞花球,雖然係年年如一,但總叫做紀念(其實今年係老闆娘見我未打去訂而主動whatsapp問我)~平日管教小朋友令父母花去不少心力,難得可以腦輕鬆,如果餐飯可以短啲時間,咁就可以多點睇電視時間。

PS:千六一位係貴啲,但絶對值得,好似用時空門去食溫泉旅館御膳。