2021年11月27日 星期六

電影滿載而歸;新機空手而回

朝早同台灣女生去StagE睇梅艷芳,好佩服製作人可以CG及舊物重現老香港既模樣(唔睇都唔記得香港曾經有由木條砌成既垃圾桶)。當年真實低清傳媒短片紀錄穿插高清電影主線,見證住巨星既成長及經歷,只係中段泰國暫避既節奏有點慢板。

本人覺得最感人既場景,莫過於梅艷芳於Leslie既殯禮上講既單方對白-從來合作登台都無rehearsal,點解今次要為佢自己rehearsal?可惜我記唔住每一個字眼,所以我會等出藍光碟作收藏。電影中,感受到女主角對愛既渴望,對歌既熱情,對義既執著~
散場食過壽司郎,就騎愛駒送人家番屋企,自己搭巴士出深水埗。由於Nokia無如傳聞中係11月發表新旗艦機,服役兩年半既NOKIA電池已老化到要一日三餐(叉),於是早前係PRICE. COM搵到深水埗既WONDER DIGITAL,預留定心儀既後繼機體SHARP AQUOS R6番貨。
由於今日至番貨兼臨時轉黑色(當初留白色),店員要即場為新機叉電,我唯有於店內苦等。期間見唔少客人查詢安心出手機,當中不乏志在最平價既陳列機。等咗成個鐘都唔見部機叉夠電啟動,熱心店員建議明晚於洪水橋交收。

PS:苦等期間,店員叫我不如坐下,但我怕一坐底就會被客人當成店員,所以婉拒......