2007年10月17日 星期三

老豆的新手機


尋日放工就去市中心smartone幫老豆攞部0機價既nokia6288,因為之前無現貨,所以落咗訂留貨.

叉爆舊電,今日入番盒交俾老豆.交收地點係老豆覆診既acc,我本來諗住等到陪佢入去見醫生,問吓做OT既細項.由於今日睇得太慢,等到四點九都仲係睇緊三點三既症(老豆既appt係四點正),於是我就走先,免得阻礙工作.

從老豆口中得知佢其實係屋企都係唔開心,俾老媽欺侮,忍氣吞聲...安慰同承諾都俾過老人家,希望佢真係可以想通一點同為自己打算吓,"無人話過人年紀大同有病就要唔開心咁過",點解唔令自己仲有既時間過得開心啲呢?

收過老豆幫我收起既信,見到有張老媽寫既生日咭,我叫老豆掉番係我房枱頭好了,我唔想收.老媽話過生少個o架嘛,要俾咪燒俾我囉.老豆怕打回頭後,老媽更加嘈,於是係我面前幫我打開同撕爛佢了事....老媽對我既難聽說話並無因為我既出走而減少,老媽更剿我房啲野,更將我啲私人野攞出黎歪曲,說三道四,我真的很失望同難過....

六點左右收到老豆既電話,話個OT要排到年半後,代睇既醫生既態度愛理不理咁.明白既,代睇之嘛,趕收工嘛~~
開心:見到老豆,可以開解老人家
擔心:老豆既病程
痛心:老豆既境況