2007年10月6日 星期六

黃曾聯婚


今日係德輝既大喜日子,睇到呢張相都知係結婚飯局啦~~

我同台灣女生搭西鐵到元朗站既囍慶,亦即係五月份適巍師兄擺酒既地方.
圍村人愛熱鬧,擺酒都一樣,今晚足有三十張枱,包全場. 全晚最盞鬼既項目(玩新郎),莫過於身穿禮服既新郎哥著住住條紅色孖煙囪,跑到台下搵各寳客幫手,用marker寫上祝福子句,仲要係限定時間內完成,真係刻不緩......

當新郎哥走到我地個枱時,就叫我幫佢寫,係男mc既提議下,我就係"傳說中既1%"地方寫上"甜甜蜜蜜".當我執筆寫字時,新郎哥好肉緊咁同我講"屍油,咪咁大力呀,仲要用o架!"我梗係就住新郎哥啦,平時字形不佳既我,小心奕奕咁寫,驚大家睇唔出我寫咩嘛~~~(後黎有人寫上"年生貴子","一柱擎天","勁"....)

咁啱尋日就係我地pdn3班既開學日,咁又識咗九年,當然要一齊影番張相啦~~

點都要講多句:祝一對新人,甜甜蜜蜜,心心相印~~~