2007年10月24日 星期三

GHOST SQUAD

今日番完早更之後,搭輕鐵去市中心還碟,再上巴士出旺角,一心去換領信用咭積分禮品(我最愛既油劵).

點知係車上望多次張換領信時,發覺原來打錯咗話我係換百老滙戲院禮劵,當初拆信時無咩點留意添,大過腦定添....... 於是立即打電話去換領中心問可唔可以照換油劵,因為所需積分係一樣,但職員要我先知會card center先.打埋去card cernter問,最後都可以唔洗白行一趙,真係好彩.

今日換領中心無咁多人,可能係閒日兼仲未係放工時間卦..係櫃台搵番謝小姐(card center叫我搵佢搞),變相唔洗排隊,但都要等一陣至攞到貨.今次無晒$100個款,變咗攞四張$50既油劵走人~~

跟住行去好景同信和望吓隻GHOST SQUAD幾錢,最貴$460至最平$420.雖然我玩得唔叻,但都幾鍾意射擊game(好似打war game咁),今次隻game有wii zapper既box set賣,市面無得單買支原廠槍架,所以我都好心咁買.(最後係信和三樓成功以$420購入)

為咗同台灣女生一齊玩,所以要買多支大陸雜廠出既槍架,以$60係好景購入(最貴見過賣$88).經過一輪格價,game set加spare槍架,共慳$68

隻game都幾ok,真係好似玩街機咁既feel.原廠槍架真係正好多,手感一流,完全收納電線,手指制順滑;雜廠槍架就電線外露,兼且二合一設計好易玩玩吓支槍自行解體,手指制好大阻力,回彈動作又慢(令你無法快速再扣制發彈),一個字"雞"!

射擊game都係比較唔太耐玩,但ghost squad引入追加路線,武器同服飾,相信都會好啲既,起碼唔會狂cont打爆一次就掉埋一邊.另外有朋友黎一齊打搞笑party mode都得,有多兩個制仲可以四人同戰添~~

ps:期待十一月份出既biohardzard連wii zapper既box set,到就可以有齊兩支正槍啦~