2007年10月3日 星期三

happy birthday to 台灣女生


今日係台灣女生既牛一,我地同伯母係市中心美心皇宫飲茶,跟住就出咗去尖沙咀行香港藝術館,睇吓大英博館藏珍展"世界文明瑰寶".

仲以為大會紀念品酒神磁貼會一早派晒,但點知又仲有得派,仲要係大把貨個隻~一一睇過晒242件展品,最煞風景係有一團人跟住個講解員係度四圍睇展品,成三十人圍埋一齊,好妨礙其他入場人仕.加上個講解員,講野大大聲,又好似榕樹頭講故咁....同藝術館有點格格不入.....人家話佢係館內職員,但我就覺得唔係.因為館內有旁解耳機供入場人仕租用,只要輸入展品號碼,就可以從耳機聽到有關歷史.

 


夜晚我同人家去咗馬可孛羅既夜上海食尚選大閘蟹餐做晚飯,雖然我地早咗到(book八點枱,但六點半就到),但都可以照入座~其實之前我地諗住去中環食奧地利菜,但係飲茶時,人家見到雜誌上介紹大閘蟹既版面,覺得好吸引,於是臨時轉計劃,打電話去留位
~~

前菜拼盤:脆皮素鵝,太雕醉雞,蒜茸脆青瓜,水晶肴肉,海蜇十八鮮.隻碟有啲似美術科用既水彩碟咁.


接住落黎,就係蟹粉釀蟹蓋,見佢上碟個款好掂,食落就仲覺得掂,蟹同蟹粉之間有好似賽磅蟹咁既蛋白,口感同味道唔錯~~


呢道就係重頭戲,蟹粉大生翅~~雜誌介紹話啲散翅足一両二!華麗!太感動了~


主菜大閘蟹出場,據講係有六両重架.佢既腳真係有以拆出蟹棒架,可想而知隻蟹幾咁肥味多肉.其實之前侍仔用盤托出兩隻蟹出黎俾我地過目,再攞入去煮.當送上枱時,哥仔話幫我地拆開先,跟住就係另一張枱,戴住手套用剪刀除去腹蓋同口器,拆開蟹蓋再除去腮,跟住剪開蟹身一半,最後砌番埋一隻蟹黎上碟~~勁~~


食完蟹之後,可能因為人多既關係,突然停咗上菜,只係上咗杯生薑茶俾我地驅寒.望吓錶,嘩,就黎八點,於是同侍仔講我地趕住八點五走人,想催吓厨房,無幾耐呢碟蟹粉蝦仁炒粉皮.望落去好似無咩特別,但係啲蝦仁,細細粒,數量又多,食落真係幾似食炒飯咁,口感特別,又飽肚(唔怪得個餐係無炒飯啦)~


尾段既鮮冬筍豆苗,簡簡單單,純粹清腸胃之作.


壓軸既係蟹粉小籠包,一人一隻,大家都成咁無穿無爛咁夾起黎品嚐~


由於趧時間,我地叫侍仔將甜品高力豆沙香蕉打包,食埋個果盆就埋單走人,趕下一場~


就係去隔離既太空館睇全天域電影"深海奇趣遊"(去藝術館之前就係太空館買定飛),人家最鍾意睇呢啲海洋生物節目,雖然每當要佢親手掂動物時就會大叫......無咩特別既準備同心思既禮物,希望人家唔會見怪啦~~~happy birthday!