2007年10月2日 星期二

cell division 28th anniversary


今日係我由一個合子(zygote)起經歷咗廿八年細胞分裂既日子,起身當然要飲番盒相熟品牌既低脂朱古力奶黎賀吓啦~



食過台灣女生煮既晏晝粉麵餐,動手拆客廳既簾窗,放入洗衣機清洗(半年無洗..),再係屋內同外抺窗.抺乾淨晒就坐係sofa隔門窗望下羊仔~


夜晚同人家去田中食晚飯,出奇地唔洗等好耐.雖然門口有唔少人等緊,但姐仔叫我地劃定想食咩,跟住就帶我地入座,lucky!
我地叫咗帶子,三文魚同甜蝦刺身,美國生蠔,同埋什錦天婦羅(都係惠比壽好食啲),做生日嘛,當然要豐富啲啦~
埋單時,人家帶唔夠錢,要我"典"住先,事後再"禁"番錢過我.....睇黎"你以前都唔係咁對我"呢句說話不再係女生既專利~~


半個鐘左右就食完呢個生日晚餐,跟住我地係元朗既up dump影視店買咗"雪風"一套三隻dvd($39@)同美色饑饉40($59).之前都想買"雪風",見太貴所以無買,今次真係超值~~


今年生日過得好平靜,希望往後既生日都有人家陪住啦.多謝人家送既運動手錶,雖然之前早就估中咗,但都多謝呢份心意.只好怪我直覺太強,令你俾唔到一份驚喜過我,hehehhe~~

ps:楝哥,我同你一人一隻情侣錶丫~~~