2007年12月15日 星期六

給台灣女生的聖誕禮物(即興之想)


今日同台灣女生出咗去大角咀間安定,一心幫我個頭盔配番塊風鏡.途中經過人家以前讀過既小學,於是影番張相黎懷緬吓.
去到安定,拎出負傷既yamaha YJ-5頭盔,點知姐仔話無晒呢款既風鏡,之前都仲話有,係咁快賣咗呀?跟住姐仔又摷一輪,搵咗塊深荼色既風鏡(夜晚睇野會無咁清,我平時都係用淺茶鏡),結果當然係無要到啦....

為咗解決嚴重受阻既運輸網絡,我地進行plan b,搭2E巴士去土瓜灣既"車迷城"睇SHOEI既頭盔.之前係網上巳經睇中咗款J-STYLE頭盔(polaris拉花),只係覺得價錢較貴(43500円).坐咗半個鐘車左右,就到車迷城.無想像中咁多啱心水既野賣,shoei既open face頭盔都唔太多款同size,只係親眼目睹睇中個款頭盔既拉花,試戴過係要加大碼至啱,但無貨......

事態嚴重,plan C推出,搭小巴去旺角,再行番去相熟花墟既"加利".一樣都係無加大碼,要二三月至番到貨,但係店內見到個同系列既頭盔,但係女性化既拉花Amo,人家見到就係咁望住.店鋪職員話有人家既size,人家試戴過,照埋鏡都話靚,於是就將計就計,人家戴新頭盔,我就繼續用住人家專用既YJ5先,遲啲再黎睇吓等08新拉花定係訂polaris.出鋪頭門口時就同人家講"就當係聖禮物啦,聖誔快樂",不過呢份禮物等唔到boxing day拆,因為聽日就要投入服務.

番入屯門係大戶人家食過九點半後打邊爐,就搭車番屋企,人家好心急咁將盒頭盔,放係客廳既迷你聖誕樹下~~

無幾耐,人家又忍唔住,拎個新頭盔出黎影吓相,後尾枕既蝴蝶拉花合晒人家既口味.睇真啲個盒底同頭盔內既貼紙先知係日本制,唔怪得貴咁多啦.懷疑係老闆娘既老闆娘好好人,計平咗幾十蚊,仲送多咗個頭盔袋俾我地(只因為我提出想將原身淺灰色換個深色既),感動~

之後人家乖乖咁放番個頭盔入箱,再放係聖誕樹下過夜.計埋隻"雲之彼端.約定的地方"DVD,同埋懷疑係香檳杯既FRANCfranc禮品,總共有三份禮物放係聖誕樹下LU~
PS:SHOEI係近代幪面超人主角既頭盔品牌,由BLACK時期至今都係.SHOEI頭盔加SUZUKI電單車,正正係BLACK主角-南 光太郎既配搭~~

http://jp.shoei.com/products/ja/helmet_detail.php?id=18