2007年12月16日 星期日

小型崇真聚會

今日好難得係放假,遇著星期日,最好就係搵平時番正常工既崇真書友~~
人腳好唔齊,只係得oscar同楝哥到,+/-既david最終係無到,教練同"常平之友"都係行踪不明......由於約得太急,所以無搵鎮守荃灣既wing fung.

大家一齊打吓機,聚吓傾吓都幾好,有啲彌補番細個無得叫朋友上自己屋企打機既感覺.今日主打既遊戲係MARIO & SONIC奧運,以及RABBIDS PARTY2,當然係一大堆胡鬧同亙相比拼既場面啦~~~

本人比較覺今集既rabbids party比上一集好玩,起碼到明係出trip去世界各地玩各式迷你遊戲,節奏較為明快.

做開gym既楝哥,當然要一顯動感既一面啦,自薦玩Wii SPORT既boxing.呢拳快到我部儍瓜機只可以捕捉到個殘像,勁!!!其實之前一局楝哥已經要我陪佢玩,結果我就做咗人肉沙包..........
夜晚個餐,我地叫kfc外賣,係fan咭既關照下,可享有九折,但無野送.約七點鐘,我地坐底,邊食家鄉雞,邊飲紅酒,傾吓開心事,鬧吓不快事.三條友飲咗兩支紅酒.

其間玩估我幼稚園畢業相裡面,邊個係我,但兩位參賽者都估錯.其實楝哥最初係估中,但見到輸個位要飲芝華仕就打亂陣腳.最後以老虎機黎定最後勝負.經過多個回合,楝哥以"777"jackpot勝出~~~不過oscar都只係罰飲少少啫(10ml).

好開心老朋友可以維繫至今,大家一齊分享開心同失意,崇真七子,永遠都係同氣連枝!