2007年12月24日 星期一

我想哭但是哭不出來


距離上星期五家中被爆竊個晚,巳過了兩天,但我既心情並未平復.每次番到屋企,就諗番起當晚既情況,很糟糕.....

我廿幾三十歲人,無咩特別富裕既日子.打工既歲月,每一分每一毫都係努力得番黎,無橫財命,無投資緣.預科時代已經要邊掙錢番屋企,幫補恙病既老頭子.

入行係搵到隱定既收入,但都對屋企負責,無咩特別揮霍.最近家逢巨變,看清家人既面目,好心傷,搬出黎住.

結婚擺酒事宜,好似要偷偷摸摸咁,為咗迴避老媽既煩擾,實在不是味兒,兼且難為台灣女生(小妻).

本來諗住兩口子,好好的生活,點知俾賊人入屋爆竊,見證我同人家係關島行禮既結婚介子没有了,我送俾人家既seabird手鍊没有了(當我揀呢條鍊,係因為上面有一對海鳥,令我諗起"燕"),原本溫暖既家,變得無安全感,令人家受驚同損失.

門鎖好,窗鎖好,但一旦俾惡人揀上,一切都變得無用.窗被撬開,鋁條被剪斷,窗花被撬破.好人有好報嗎?定係殺人放火金腰帶,收橋鋪路無屍骸?屋企出事時,我仲要係工作崗位照顧客人,受客人無理既對待(粗言穢語,俾人X).

呢幾日我都好想喊,但總係喊唔出,大個仔嘛,無謂要身邊女人難受嘛.自己都唔鎮定,點可以令身邊女人安心?我無同老頭子講呢件事,唔想佢擔心,只要佢以為我身活安好就行了.我無同外母提及,因為唔想佢覺得我呢個女婿無用,令千金食驚風散....

等價交換,真係可能只能係動畫上找到,一分耕耘一分收穫,好可能只能係勵志電影裡搵到.

身邊朋友話"人無事就好了",無錯人係安好,但仍要忍痛面對往後既路.之前我跌車既痛,已經不再係痛,痛既定義已有新既定位.
平時不太溫柔既我,原來係咁著意呢對"小玩意".俾人口花花感覺既我,原來都有多愁善感既一面.

路仍要行,保安要加成點呢?搬屋好嘛?拜神好嗎?(但我覺得要拜神至會有好日子過的話,人生真係好糟糕同無意思)好多好多問號係腦海裡流動著.

好多謝朋友們既慰問,但我確實需要一點時間去調整.對唔住喔,台灣女生,不能好好的給你穏妥既生活.如果可以再來一次的話,希望可以給你童話味多一點的生活~~