2007年12月7日 星期五

NEW YORK CAFE


傍晚係金都既幸褔宣言攞咗啲standard相(家俊既作品),跟住就行去旺角既東瀛遊攞機票同參考資料.我同台灣女生都好攰,一個放兩點幾,一個放三點,但時間又半天吊,食飯又太早,唯有搭車番入屯門先.突然醒起之前行過元朗田中附近既一間美式餐廳,於是搭68x去試吓.

七點多啲就入到餐廳,姐仔問我地有無訂枱.雖然我地答無,但都仲有兩張枱俾我地楝.咁細間鋪都要訂位?唔通每日既食物存量唔多?之前我行過時見門口有幾張露天枱,但今次唔見有人坐.餐廳裡有吧枱,令我有一份親切感~

哥仔放底menu時同我地講今日既special有青口,煎鵝肝,阿拉斯加蟹腳(300g),睇黎我真係少看咗呢間餐廳喔.........一個普過既set dinner約七八十蚊,但怕份量唔夠,會食唔飽.望到一個海鮮晚餐($188),餐湯+芝士焗生蠔+老虎蝦+T骨扒/美國帶子/4oz牛柳+飲品.我同人家都好想試芝士焗生蠔同老虎蝦,所以都揀咗呢個一餐,一個要牛柳,一個要帶子.

由於太肚餓,無時間影小食麵包棒條(少係餐廳食,大鄉里...)平時係餐廳飲到既南瓜湯都係呈糊狀,但呢度既南瓜湯就,好滑, 夠味之餘,一啲都唔鹹.平時唔太好南瓜湯既我都舀到刮碗底咁滯~~

期待既芝士焗生蠔,好香口,食落去至發覺熱辣辣既芝士層下,生蠔仲似係生生地咁,唔係想像中會熟晒,保留到生蠔既鮮滑口感~~

主菜上碟擺位精緻,雖然帶子得兩粒,但勝在食唔出雪藏味,口感唔錯~~(配菜有茄子同薯蓉)

4oz六成熟既牛柳,好多肉汁,一啲都唔韌同黐牙,美味~絶非扒王之王同珊瑚堡既貨色!!怕醒怕韌既人家都食得津津有味~~

雖然餐牌無寫,但我同人家每人都有一份甜品,好在無另外叫芝士蛋啫~一上枱,人家就揀咗件new york cheese cake,食落有啲香蕉味,我唔太好,但人家就好受落.

我就食剩低既tiramisu,覺得好過市中心italian tomato既tiramisu,自家制品,夠誠意同水準.

最後cappuccino一冷一熱,我同人家好滿足.侍應生服務態度好好,不時問啲野食有無問題.係食都主菜時,我同哥仔講"好好食",哥仔就笑住咁話"thank you".出到門口至發覺門外既露天枱座,己經坐滿客人,連外國人都幫襯,有啲客人仲帶埋狗仔黎添.
我同人家都一致贊成要再黎光顧~~

ps:中途發生小插曲,話說侍應哥仔接聽電話,跟住對電話另一邊既客人話"我地無外賣o架喎",呢句話令全場既人都望向哥仔.可能大家都好[愕然點會有人打黎叫外賣o架?當呢間係茶餐廳?