2010年11月10日 星期三

天天長大


幸男一日重過一日,而家比起初出世時,面仔已經肥咗好多,兼有少少雙下巴.無以前咁多"火車軌"諗嘢樣,多咗鄒眉頭,扭計喊樣...
晚夜同台灣女生帶住少主出去市中心食上海嘢,幸男成程車都訓著覺,於是係卡位度放低佢,我就同人家安心食飯.可惜食到一半時佢就醒咗,要餵奶換片(大換),我同人家要輪住抱住黎食.
番到屋企就邀請樓上張小姐一家黎睇bb,兼多謝佢哋既禮物,可惜少主扭計喊,搞到阿妹唔敢抱上手.
PS:食完飯係ICE FIRE買咗呢款羊皮皮褸,雖然無特價,但人家都堅持叫我買,話個款特別(我無好似個MODEL咁著到個肚仔飛出黎),我著咗兩年既人造膠褸又爛咗..
其實我好唔捨得買,一黎無特價($3990),二黎又唔係咩必需品,三黎小朋友又用唔少錢.....不過當襟著啲囉,著到四年的話,都比兩年換一件膠褸好既.舊年都有諗住等二月冬季尾特價(最平近半價)時執平貨,但一係無款,就係無碼....SALE哥仔話今年啲款番貨唔多,我個碼果件己經係LAST一件,希望佢無呃我啦..................