2010年11月17日 星期三

每年既常餐


由第一年結緍週年開始,我就以接新娘既花球黎做禮物,今年已經係第三年啦,依舊係粉紅色鬱金昋~
過往我都係趁台灣女生未訓醒就出去花店攞貨,但今年人家朝早同陪月一齊帶幸男去母嬰健康院,我要係屋企吉之島送貨,無得偷時間出去.唯有等收埋貨,人家地番黎屋企,自己砌詞話騎羊出去補給日用品,用羊仔seat位下既倉仔黎載貨,好在都無被fing到爛(我叫店主幫我用張薄紙包住)~
今年既週年紀念唔再係純二人世界,因為有幸男既加入,我哋邀請外母大人黎屋企幫手湊幸男,而我地就出去荃灣fat angelo's食晚飯,無咩特別節目.
希望人家同我生活得開心,小朋友實在令大家都好攰,加上我又唔係太有體力同魄力既人,耐性又麻麻....
ps:唔知點解我每次去fat angelo's都係會唔舒服無咩胃口食嘢.......
    無諗過食完飯走去千色搭巴士時,撞到阿笙同wing fung坐係街櫈度閑聊聚舊...