2012年7月19日 星期四

兩公婆病住去打邊爐

尋日番早番夜,中間訓醒己好唔舒服,喉嚨勁痛作病,番埋個夜仲謝.本來諗住唔去一早約定既花園酒家火煱,但雄仔話車FOREVER順便載埋我哋一家,於是等埋雄仔同FOREVER家訪,幸男食埋飯仔,先一齊出發去油麻地.
 一家三口坐後排,諗都唔洗諗,等雄仔車我哋出油麻地.泊咗係駿發樓下停車場,行五分鐘左右,會合大隊開餐. 
地點係花園酒家,前身係敦煌,以前細個成日都同屋企人出黎同阿婆阿公飲茶.
主角係傑傑,因為佢離職後,大家都無出黎同佢食番餐,聯誼吓.全場滿坐咁滯,嘈到聽唔到對面講咩~
方姑娘都有黎趁熱鬧,可惜幸男好似唔太認得佢......
百幾蚊任飲任食火煱,你都咪話唔抵,款式多,點都好過係稻香食,起碼肥牛都係任食,啤酒都叫做係嘉仕伯丫.
食到中段,幸男要落地,帶佢落樓下門口位睇鯉魚,幸男開心到唔願走.番到上樓坐低無耐,又話要睇魚魚,結果要人家走一轉,IVAN又走一轉.....我同人家身體不適,提出早走,但傑傑話等多陣,阿嫂攞緊啲禮物俾我哋,結果都係一齊埋單走.回程都係坐雄仔順風車,真係唔該晒,如果我哋自己搭車出黎,一定挨唔住.......

PS:係酒樓樓梯度,我同幸男講"爸爸細個時都係黎呢度飲茶,雖然轉咗老細,但呢條樓梯應該同當年既一樣無更換過",可惜幸男無回應我,只係一心想去睇魚