2012年7月30日 星期一

轉另一品牌

今日同台灣女生去市中心間KIEHL'S買洗面產品,因為之前用開LOREAL既HYDRA ENERGETIC系列既洗面同保濕,但近一兩年覺得唔多夾(可能年紀大咗),兼且LOREAL亦愈賣愈貴.

見價錢唔係話貴過LOREAL好多,即席有得試用,我當然係搞到成個清手盆邊都係水,始終俾人望住你洗面好似好怪咁.原本諗住簡簡單單咁買兩支黎用就算,但SALE姐姐話無得賴,一定要三支,做齊清洗,爽膚同保濕,結果係人家既勸勉下就範.

由於之前用既係GEL FORM,有少少陰影,所以今次全部都無揀GEL FORM.起初SALE姐姐叫我試用ALCOHOL BASE既爽膚水,但我用過含酒精既AFTER SUN GEL感覺唔太好,皮膚會好乾,所以揀咗支不今酒精既草本爽膚水.SALE姐姐話支草本味道有啲中藥,但我又唔太覺.埋單六百幾,話夠用兩個月,又睇吓到時咩效果至決定去留~

PS:呢次係我人生第一次好似女人咁姿整洗面