2012年7月4日 星期三

幸男第一次去沙灘

番完早更,近黃昏同台灣生帶幸男搭的士去黃金海岸沙灘玩.太陽唔太猛,唔怕曬親幸男,幸男怕水,喊住要抱,結果要我抱住佢出去浸水,浸下又凌空至笑番. 
最安心都係玩泥沙,人家同幸男一齊"畢",我就間中用水槍射幸男,又俾佢射番我個身.
雖然好攰,但見人家咁開心,幸男又唔洗屈係屋企度,都係值得既,影番張家庭照留念. 
經媽媽教導後,幸男已可以自己忙住玩沙.人家買既塑膠沙灘蓆好似比傳統竹蓆耐用,以前用開既冰袋兼冰種大派用場,大家都有凍飲享用,就連幸男既橙汁都係入面.
夜晚個餐係沙灘隔離既餐廳食,雖然幸男出發前已係屋企食咗飯仔,但都有黐我吔大人既嘢食,尤其係意粉,係咁叫"麵麵".屯門有樣好,就係多沙灘,我地搭的士去黃金,都係$50,半個鐘包到.
PS:係人家既FACEBOOK放咗啲相,阿潘話我隻手遮埋條泳褲邊的話,就似足鹹書封面;BRENDA就話我似全裸.....