2012年8月27日 星期一

親子日

今日傍晚近五點同幸男出去街,用埋風扇仔黎消暑,幸男都熱到未行到出路邊截小巴就要除帽. 
第一站屯門市中心爬蟲館,幸男熱到慒,係公園度好嗲咁攬埋黎要你抱,係館外影相都要提示"笑"至唧啲笑容出黎.入到爬蟲館,幸男好似無咩興趣咁,可能啲烏龜同蚚蝪動作太慢,吸引唔到幸男,唔夠半個鐘就拉我出去門口.....
第二站係圖書館,幸男去到隨手就攞書,但有啲係英文書,就算係中文書,都係倒轉黎睇,望兩望又去攞他書.有個小學歲數既妹妹仔,走埋黎叫我去另一邊攞書俾小朋友,呢邊係大啲既小朋友書.我答佢"我咪大哥哥囉,我想睇嘛".其實只係幸男行去邊我就陪佢去啫,我夠知啲書唔啱佢啦,咁幸男係要行去都無法子......見到有跑車筆盒,幸男又走去搞,好在物主行開咗,館內唔少青少年係度傾計,男既一齊打PSV,女既一齊玩手機.... 
見幸男無咩心機,半個鐘又走人,行去市中心行商場,經過AGNIS B DELICES見有Macaroon賣,於是買咗盒日式風味俾台灣女生享用.一心諗住同幸男父子團,點知團友唔太喜歡景點,好似個領隊屈佢去購物景店,焗留半個鐘咁,真係有啲心翳,下次唔會再帶父子團..........