2015年1月16日 星期五

啟思親子旅行

今日係幼稚園親子旅行,地點係元朗大棠保良局度假村.一落旅遊巴就開始野外定向,係提示既地點搵出英文字母.
第一站係室內運動館內跟PE老師玩遊戲,除咗有追逐特大氣球外,仲有充氣拳套既遊戲.
家長可以自備午餐,或者去餐廳買飯盒.台灣女生怕人多,所以為幸男準備士多啤梨及肉鬆紫菜飯團.
飯團內既肉鬆係味真香既香脆肉鬆,幸男好受落呢款媽媽製作既飯團.
大人用餐方面,係用象牌保溫瓶既熱水黎"錄"杯麵(我建議杯麵,人家諗到用新買既象牌保溫瓶黎載滾水).
午餐之後係自由時間,我地先去遊樂場,一眾同學已係度玩緊.幸男係其他同學示範及人家既鼓勵下,成功滑鋼條落地面.
未到集合時間,我地行去另一邊睇吓有咩望,結果上咗條長樓梯,去較高既地方.
我地係領袖訓練營外影相留念,幸男擺出奇怪彎身姿勢,我唯有踎低遷就.近集合時間,我地係室內地方等旅遊巴,但都好似係最後至有車上咁滯.幸男開心有爸爸媽媽陪番學,我就志在參予及為幸男影生活照.