2016年6月16日 星期四

幸男畢業典禮

番完夜班,訓咗兩三個鐘就同台灣女生搭巴士出旺角,係廣華街食晏後,再行去培正小學參加幸男既啟思幼稚園畢業典禮.由於老師們守住前住學生座位既走廊,故只能遠攝,慶幸班主任話俾幸男知爸爸係咩方向.
位置都幾後吓,但總算不至於上層山頂位。
幸男與同班同學表演("We At Creative", "小朋友唱快樂歌","來遊戲"),卒之可以目睹幸男話練到好攰既演出。自己唔爭氣,一攰就肚痛,去咗2次厠所,差少少就趕唔切番埋位睇幸男上場。
最後既聯合畢業生合照,幸男可以企係最前個行。距離太遠,我支24~240天涯鏡拉到盡,成像都散晒。加上其他前排家長既身影同相機,增加拍攝困難。
特意上番去禮堂外既佈置板,為兩母女影相.
身為爸爸,我都著咗件新恤衫黎出席愛兒既重要日子.幸男呢四年都開開心心咁番幼稚園,達成我同人家既期盼(唔好太大壓力,開開心心過有限既童年).暑假後,幸男就會升讀我兒時就讀既小學,希望"爸爸都搞得掂"呢個概念,可以支持幸男適應新環境.
一個頭痛,一個肚痛,係華潤堂買完藥就去附近既利苑食晚飯.
是晚餐單:法國藍龍蝦芝士伊麵,炒龍躉片,原盎燉湯.可惜我同人家都不在狀態,否則一定叫多個餸或食楊枝金露.每次入黎都係 唔知有咩好食,但每次都係心滿意足咁離開.