2016年10月14日 星期五

伴遊@土瓜灣&屯宿18週年飯 @佐敦

康楠放假出土瓜灣攞車,我咁啱又放假,所以出去襯吓高興.
開車前睇過google map,由康楠帶住藍芽headphone黎聽語音導航,由公司出發到目的地,一個鐘左右,主要係內街搵路花多咗時間.土瓜灣既街道俾我既感覺,好似去咗大角咀舊區般(以前去安定睇電單車用品).
平時除咗出原廠整車之外,都無兜出去市區.有點擔心P牌後生仔一個人由土瓜灣兜番入黎,難得可以有借口兼有人帶路,所以擔當護航一職(昔日都係德輝帶住我).回程時有少少偏差,未能沿原路折返,經紅磡體育館,Poly U,百利商場,太空館,先至可以上番高速公路.
市中心泊好車,同康楠食小巴黎當下午茶(其實係午餐),自己番屋企梳洗兼抖陣,夜晚搭巴士出去佐敦既醉瓊楼飯店,出席屯宿之男18週年聚餐.無諗過有成三層咁多,上到三樓時,原本熱鬧人聲突然變靜....原來有三枱中學生同老師食飯,見有陌生人到來,以為我搵錯(我就有少少得黑社會電影裡,踩場既感覺).
舊式客家飯店,啱晒是次18週年既味道,可惜阿彪要番工.趁張枱未亂,度好個位,拜託職大叔為我哋合照.
鹽焗雞,六個人分黎食,份量啱啱好.
客家豆腐,好似同客家好棧食既(平碟上,一舊舊浸住少少豉汁)唔同.
Percy既偏愛-梅菜扣肉,無諗過多年來都係咁鍾情.
呢個拼盆夠晒正,炸大腸,糖醋骨,咕嚕肉同埋炸鮮魷,唔叫多支啤酒都唔得.
食完飯,行咗去山林道既小路吧,貪佢地下果啲位無人坐兼開揚,唔怕太嘈傾唔到計。
新哥介紹既Spitfire帶點酸味,都係以往既例牌Tetley's啱我口味啲。
有别於屯門元朗聚會,今次可以最快番到屋企既係阿潘。
我哋無上樓上,唔知上面既格局如何,但整體陳設舒適.
相識大家時,我只係一個十九歲既男生,轉眼間第二個十九歲都黎緊.開心大家仲可以保持聯絡兼出黎食飯聚吓,縱使大家唔再係朝夕相對既生活,我依舊掛慮大家是否安好."Gentlemen, all the best!"

PS:十二點左右,大家齊趕尾班車歸家,我同阿禮係最近既車站260X,再係轉車站各自上合適既號碼.戰術成功,我可以係轉車站追趕到歸家既尾班車~