2018年5月10日 星期四

玩物調遷

是日放假,訓晏少少就動手將客廳既聖域拆卸,將十二宮安放入盒。
基於裝修後既玩物擺位將會減少,不得不重組收藏品。幸好Jim係拉打迷,我可以為古迦搵個好歸宿。
歲月催膠,精巧既關節不敵十幾年既洗煉.....
本人好喜歡古迦座架之甲蟲裝甲模式,可能之前一直都係以左邊甲翼黎作支撐點,令關節位長期受壓
食完晏番屋企繼續拆卸半個聖域,終於大功告成~
傍晚應台灣女生所約,一齊去參觀迷你倉貪呢間係新開張夠乾淨之餘,隔間亦合乎最新既消防條例,全日冷氣開放(除咗零晨至天光),於是開咗人生第一個迷你倉,為期3個月(送半個月)
由於無騎羊,唯有近近地行去工廠區內既PENTA HOTEL食晚飯
香煎鱸魚配蕃茄本菇意大利飯,唔太食得出香煎既味道,反而之前試過既黑松露醬帶子意大利飯,更啱我口味
白酒蜆肉扁意粉,蜆肉都算大粒,人家讚好食,我諗意思係好味過意粉屋??
上婆婆家接幸男番屋企,為免嘈到明日要早起身既兩母子,所以我匿入書房,用headphone黎打ARMS(問泰GG借玩)雖然泰GG建議棄用體感操控以增加靈敏度,但我始終堅持呢個遊戲既賣點

PS:如果switch支援藍芽headphone就好了,因為連住條電線黎雙手揮拳,有點怕纏結.....