2022年6月17日 星期五

不溫情的父親節飯

番到屋企,內心仍然鬱結,砌詞話入元朗為愛駒叉吓電,其實係去咗以前阿強不時載我去兜風唞氣既地方。
淨望出去都唔夠,落樓梯去沙灘聽吓浪聲。如果唔係有兩pair情侶係度,我諗我會係無人既沙灘上向海大嗌~
原定今晚番老家食飯,買個蛋糕就當做父親節飯。奈何老媽一開口就單打老豆,"食咩蛋糕丫,手都遞唔高,睇四仔就遞得高...."雖然大佬同大嫂都在場,但我真係忍唔住大聲鬧番老媽"嘈夠未呀?食餐飯都要嘈,係咪唔食丫?可唔可以唔好係個孫面前嘈得唔得呀?"總係低頭唔出聲既老豆出手搭我膊頭"算喇,算喇...."出聲後,成餐飯再無難聽說話,彷如另一個時空,大合照不必了,只係託台灣女生為三爺孫留影。
行番上去攞車時,發現野豬向我對望,於是我行番落樓梯避一避,免得嚇親對方(我估野豬唔識行咁細級既樓梯咋)。係遠方監察野豬既動向,好驚佢會撞冧愛駒。泊車時見果3架電單車已走(兩男一女),反而多一架ADIVA。
見到野豬遠去,先至放心上前並開車離開,無諗過驚嚇可以抹去陰霾…