2022年6月18日 星期六

家庭STAYCATION

番咗5日工,今日一家三口去Staycation,先係IFC既DALLOYAU買下午茶,跟住再去check in。

雖然係星期六,但路面人車唔多,我已經開始淡忘19年前既香港人流,原來照片紀錄係咁重要.......
安頓好行李,當然係放下午茶既時間~
我用台灣女生送既酒壼黎自備HOUSE WISKY,加埋罐BODDINGTONS,今晚既糧水無憂~兩母子去玩PS 5既賽車GAME既房間(check in時book時間),我就留係房間。
酒店電視有定條HDMI線俾住客以接駁自攜電子器材,配合GaNerator switch dock,幸男可以係電視上打FIFA。
等落去餐廳食飯時,見幸男拎住個電話坐係度,令我諗起佢細個係溫泉旅館著住浴衣等lift(落餐廳)既bb樣~
由於今次係兩大人+小童(12歲以下)既組合,所以幸男既晚餐係要另計。係大人set dinner與兒童餐之間,幸男一度黑面,睇嚟反叛期初段。
結果幸男都係嗌set dinner,食過麵包盤上既麵包, 氣氛至緩和啲。
人家揀既前菜係海鮮薈萃-熟虎蝦,烤八爪魚,酥炸魷魚,青瓜及番茄牛油果莎莎醬。
我揀咗24個月西班牙黑毛豬風乾火腿凱撒沙律,幸男就揀咗中湯-牛肝菌白玉木耳燉豬展。
雖然菲力牛柳係吸引,但得120g兼配意大利風乾火腿(與前菜重覆),所以揀咗要補錢既香烤美國頂級西冷~
酒店既DRINK LIST有COCKTTAIL,KIR ROYAL絶對係不二之選~
話晒係父親節主題,幸男奉命去我身邊影張父子合照。
人家揀咗菲力牛柳,無諗過塊火腿係包住塊牛柳邊,餐飲就係芒果汁。
兩母子既主菜都係一樣,起初仲擔心幸男食唔食得晒,結果係成功完成。
甜品一般,只係啱用黎影家庭照打咭,上次係1881 Heritage既 Steak Room好食啲~
晚上既街景比日間好,山頂被厚霧遮蓋,隱約見到淩霄閣既燈光。隔住玻璃,齋手持,呢張已係最滿意既一張~

PS:對我黎講,食餐靚飯就可以,只不過而家酒店好多時以留宿送晚餐作招徠STYCATION~